2009. március 3., kedd

vacsora

sült udon tészta volt disznó sülttel, olyan pálcikával megfogós körülrágcsálós,


meg egy leves, amiről egyrészt azt hittem, hogy szeretem, másrészt a nénivel azt beszéltük, hogy sokkal kisebb lesz, mint amekkora végül lett.

A levesben volt kanál, a kanálban volt zellerszár és nagyon finom citromfű vagy korriander, nem is tudom, meg még valami ami úgy nézett ki, mintha valaki megsimogatott volna egy rántotthúst és a leeső rántásokat odapakolta volna. Mire eszembe jutott, hogy rájöjjek, miaz, addigra átvette a leves ízét. De a fűszernöványek nem adták meg magukat. Nyami. Na és még volt benne 3 darab giga ilyen izé, amit a lenti képen láttok, zöldséggel és rákkal töltve. na az is nagyon fiom volt. De végül is lehet, hogy a leves is az volt, csak a sülttészta után már ízetlennek tünt.

közben ezt a showműsort lehetett nézni a tévében
és ez volt kintről a látvány. Sok kis telitányér kép felirattal és árral az olyanok kedvéért, mint én :)

2 megjegyzés:

kata írta...

éjjen Bé, és az újjáéledt Mongúzreggelire!!!
azért az a leves az valóban konkrétan úgy néz ki mint a főzőlevében felejtett tegnapi szétázott spagetti...
de a disznósültes tészta nagyon ígéretesen néz ki. (főleg így vacsoraidőben, mármint nálunk az lesz éppen nemsokára)

ladybug írta...

az a töltött izé az a dim sum? bp-en a szabadság térnél van egy ilyen étterem, ahol lehet ilyet enni, én egyszer kóstoltam ezt az ételt, na persze lehet, hogy nem a legjobbkor, kb 2 hónapos terhesen, amikor a leginkább émelyegtem, sokáig nem is maradt meg bennem...:) emlékeim szerint kicsit tényleg olyan, mint a mosogatólé.
még több kínai kalandot kérünk, maradok tisztelettel,
k.